Известие

Collapse
No announcement yet.

Що ми харчи 10 нафта???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Що ми харчи 10 нафта???

    alfa 156 1.9JTD. 10 ми харчи в града. нормално ли е. не е бузя кат ненормален. нормално като за градско

  • #2
    Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
    alfa 156 1.9JTD. 10 ми харчи в града. нормално ли е. не е бузя кат ненормален. нормално като за градско
    Е,като за 5800лв колко искаш да ти харчи?!
    Майтап!
    Наистина е прекалено много!
    Сега сериозно-зависи от много неща:
    с каква нафта караш,
    смени ли са филтри/особено въздушен и горивен/,
    има ли мощност/евентуално заминал дебитомер/
    има и много по-лоши причини,но не ги мисли тях

    Най-добре на диагностика при някой ,който ЗНАЕ и МОЖЕ .

    Успех!!!
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #3
      А термостатът как ти е? като вдигне 90 градуса заковава ли или понякога 'хладнее'? На мен с термостат, който държеше лееко под нормалната температура ми е давала около и над 9/100, а зимата и до почти 10/100 стигаше. След смяната определено падна осезателно, но отдавна спрях да засичам. Съдя по това как пада стрелката на нивомера в резервоара.
      А разликата с/без натискане по отношение на разход е минимална по мои скромни наблюдения. Реално 8/100 би трябвало да е приемливо висок разход за каране в силно натоварени условия.
      Last edited by trustworthy; d.m.y г., 21:43.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        хм верно. нит горивен нит въздушен. освен тва постоянно е на 70 градуса колата. само в софия е била на 90

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
          хм верно. нит горивен нит въздушен. освен тва постоянно е на 70 градуса колата. само в софия е била на 90
          Като прибавиш и адските задръствания.........
          sigpic
          SCUDERIA ITALIA
          BMW 5-er
          BMW 7-er
          Fiat GP

          Comment


          • #6
            задръствания в асеновград няма

            Comment


            • #7
              Ми никъде не си го отбелязал това, забравих си боба и нямаше как да хвърля за да разбера
              Моята 156-ца харчеше много, когато и беше заминал термостата.
              sigpic
              SCUDERIA ITALIA
              BMW 5-er
              BMW 7-er
              Fiat GP

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                хм верно. нит горивен нит въздушен. освен тва постоянно е на 70 градуса колата. само в софия е била на 90
                Според мен в най-голяма степен причината е термостатът, но си е грехота да не смениш и филтърчетата. Горивиният се сменяше на 30 хил км, ако не се лъжа. Въздушният - колкото се може по-често Все пак струват левчета - 25-30 лв горивен и 10-15 лв въздушен, пак ако не ме лъже паметта
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  И аз съм 10/100 в София градско... Бях повдигал същата тема тук... За термостата какво? При мен рядко температурата стига 70-75 (между 50 и 90)...

                  90 стига и минава при яки задръствания "спри-тръгни"...

                  Да сменям термостат? Кви пари е?
                  Alfa 156 1.9 JTD' 2000

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobby1177 Покажи съобщение
                    И аз съм 10/100 в София градско... Бях повдигал същата тема тук... За термостата какво? При мен рядко температурата стига 70-75 (между 50 и 90)...

                    90 стига и минава при яки задръствания "спри-тръгни"...

                    Да сменям термостат? Кви пари е?
                    Сменяй! Без пари са направо - 100-120 лв Щото върви с алуминиевото тяло и датчика комплект.
                    Но определено ще ти падне разходът, а и не е добре за двигателя да работи при неоптимални температури
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Еее да ми излезе късмета и на мене.Трябва да отидете задължително на лекар за колата ааа майстор,моята с заминал дебитомер и термостат харчи 7.5-8 само градско и то е 2.4 матора.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                      Alfa Romeo 33

                      Comment


                      • #12
                        Вярно,и термостат не е лошо да смениш. Има и по-евтини от 100-120лв. Не е необходимо да се робува на известна скъпарска фирма.
                        След около 3-4 месеца сподели колко стана цената на твоята Алфа след като смениш носачи , биелети , амортисьори и т.н. . Нали помниш , че я беше взел само за 5800лв и се чудеше защо продавам моята по-скъпо .
                        Нищо лично,не се засягай,тази тема за пореден път ще обясни на доста хора защо е такава цената на колите от форума.Скъпички ,но са вложени доста средства за да бъдат в доста по-добро състояние от тези в автокъщите.
                        Извинявам се ,разводних темата.
                        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                        Avensis 2011 -2.0 D-4D

                        Comment


                        • #13
                          Хубаво де, кое се счита за нормална температура на двигателя? Аз карам около 7-8 км сутрин и вечер и рядко темп. стига до 60-75 гр. Ако съм в задръстване - стига 90-100, ама рядко. на извън градско темп. е около 75 градуса (между 50 и 90)... Кое да смятам за нормална температура на двигателя...?
                          Alfa 156 1.9 JTD' 2000

                          Comment


                          • #14
                            Като гледам, с като моя мотор си, което значи, че трябва да замръзне на малко под 90 градуса като загрее и да не мърда оттам - градско, извънградско...там седи и не мърда. А до 100 градуса на мен не ми е стигала никога, без значение как я натискам. Откакто е в мен, само 2 пъти ми е тръгвала над 90 да ходи стрелката, но е на един от най-стръмните баири по пътя Варна-Бургас, натоварена яко, с климатик, в големите жеги. Понеже имам навика да си гледам температурата, просто я угасих на малко над 90 (95 примерно да са били градусите) и не чаках да качва още, че да видя дали ще ми сработи вентилаторът.
                            Съдейки по моята, нормални са тези градуси, дето ти ги казах, които се достигат за различно време и пробег, в зависимост от сезона и други фактори, но веднъж стигне ли 86-88, не би трябвало да има колебания, освен ако не се спускаш без газ по някой голям баир

                            П.С. Освен термостати по 100-120 лв, има и оригинални за по 180 лв
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              В София се случват големи задръствания 8 км да се минат за 1 час, че и повече, това е само стри-тръгни, нареденив колони, отпред грее друга кола... Тогава стигам до 95-100 гр. Иначе, за 7-8 км. студена кола много рядко стигам до 85-88... На дълъг път съм някъде около 75 гр....
                              Alfa 156 1.9 JTD' 2000

                              Comment

                              Working...
                              X